







Bağımlılıkla Mücadelede Sanayi Elçileri Projesi kapsamında hayata geçirilen Kemalpaşa Tarım ve Doğal Yaşam Köyü’nde fidan dikim etkinliği gerçekleştirildi.
Gelecek nesillere daha yeşil ve sürdürülebilir bir çevre bırakma hedefiyle düzenlenen bu anlamlı etkinlikte, 17 farklı okuldan 300’ü aşkın öğrenci katılım sağladı. Öğrenciler hem doğayla iç içe bir deneyim yaşadı hem de çevre bilinci konusunda farkındalık kazandı.
